بازرگانی سجاد،نماینده بلبرینگ داس لاجر آلمان در ایران

نیازتان را از ما بخواهید ما بهترین را برای شما فراهم می کنیم

بازرگانی سجاد،نماینده بلبرینگ داس لاجر آلمان در ایران

نیازتان را از ما بخواهید ما بهترین را برای شما فراهم می کنیم

بازرگانی سجاد،نماینده بلبرینگ داس لاجر آلمان در ایران

«بازرگانی سجاد» با پیشینه پرافتخار در معرفی بهترین های صنعت در زمینه «بلبرینگ» گام در راهی نو، مطمئن و پراستوار نهاده است. این گام پذیرش نمایندگی شرکت «داس لاجر» آلمان در ایران است.

بایگانی

رولربرینگ قطاری

حمید قرآنی...................شرکت فیروزه | سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۰ ب.ظ

رولبرینگ های قطاری یا به طور کلی برینگ های جعبه اکسلی (Axle-box bearings) از دو قسمت هوزینگ قطاری و رولبرینگ تشکیل می شوند. برینگ های جعبه اکسلی که برای لوکومتیوها ساخته می شوند با ویژگی تحمل بار زیادشان شناخته می شوند. به خاطر مسائل ایمنی، رولبرینگ هایی که برای وسایل حمل و نقل فوق سریع به کار می روند از نوع خاصی از فولاد ساخته می شوند. این نوع فولاد طی فرایند ویژه ای، ویژگی های لازم جهت تحمل شرایط کار این قطارها را بدست می آورد. در این نوع برینگ ها از کاسه نمدهای غیر تماسی و گریس های ویژه سرعت بالا استفاده می شود که بتوانند در دماهای پایین نیز کارایی لازم را داشته باشند.

یکی از چالش های استفاده از این نوع برینگ ها در قطارهایی است که برای جابجایی های محلی مورد استفاده قرار می گیرند (مانند متروها). در این نوع قطارها هر چند دقیقه یک بار باید از ترمزها استفاده شود و به همین علت به سیستم روغن کاری ویژه ای نیاز دارند. بر خلاف این نوع قطارها، در قطارهای برون شهری که مسافت های زیاد را با سرعت های بالا طی می کنند نیاز به استفاده از نوع دیگری از برینگ و روغن کاری است که قابلیت تحمل سرعت بالا را داشته باشد.

کاسه نمد و سیستم روانکاری این نوع برینگ ها بر اساس نوع استفاده و شرایط آب و هوایی منطقه مورد استفاده طراحی و تولید می گردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی