بازرگانی سجاد،نماینده بلبرینگ داس لاجر آلمان در ایران

نیازتان را از ما بخواهید ما بهترین را برای شما فراهم می کنیم

بازرگانی سجاد،نماینده بلبرینگ داس لاجر آلمان در ایران

نیازتان را از ما بخواهید ما بهترین را برای شما فراهم می کنیم

بازرگانی سجاد،نماینده بلبرینگ داس لاجر آلمان در ایران

«بازرگانی سجاد» با پیشینه پرافتخار در معرفی بهترین های صنعت در زمینه «بلبرینگ» گام در راهی نو، مطمئن و پراستوار نهاده است. این گام پذیرش نمایندگی شرکت «داس لاجر» آلمان در ایران است.

بایگانی
«بازرگانی سجاد» با پیشینه پرافتخار در معرفی بهترین های صنعت در زمینه «بلبرینگ» گام در راهی نو، مطمئن و پراستوار نهاده است. این گام پذیرش نمایندگی شرکت «داس لاجر» در ایران است.

وسواس، دقت و اطمینان ناشی از بررسی بسیار دقیق محصولات داس لاجر موجب گردید تا بازرگانی سجاد در معرفی و فروش محصولات این شرکت ذره ای تردید به خود راه ندهد. زیرا شرکت داس لاجر با همسو نمودن دستاوردهای سالیان دراز تجربه با نیازهای امروزی و نیز الزامات آینده توانسته است نقطه عطفی در بازار محصولات بلبرینگ خلق کند. این شرکت توانسته است در تک تک محصولات خود بالاترین کیفیت و طراحی را که ناشی از تکنولوژی برتر صنعت اروپایی است،ارایه دهد.



شرکت داس لاجر با همسو نمودن دستاوردهای سالیان دراز تجربه با نیازهای امروزین و نیز الزامات آینده، توانسته است نقطه عطفی در بازار محصول بلبرینگ خلق کند. نقطه عزیمت بلبرینگ های شرکت داس لاجر شهر دوسلدورف آلمان می باشد. این شرکت توانسته است در تک تک محصولات خود بالاترین کیفیت و طراحی را که ناشی از  تکنولوژی برتر صنعت آلمانیست ارائه دهد.

بلبرینگ های شرکت داس لاجر در سه نوع ویژه و با نشان “ساخت اروپا” تولید و عرضه می گردد. محصولات شرکت بمنظور تکمیل نهایی نیازهای مصرف کنندگان، توسط مهندسان و طراحانی که در صنایع هیدرولیک، بلبرینگ سازی و قطعه سازی تجربه دارند طراحی و ساخته شده اند. هر کدام از طرح ها ابتدا بدقت شبیه سازی شده و بصورت آزمایشگاهی بکار انداخته می شود و سپس آزمایش شده و در نهایت بمنظور تامین رضایت کامل مصرف کننده به خط تولید سپرده شده است.

شرکت داس لاجر همواره با عالی ترین تقاضاهای تکنولوژیکی مشتریان اروپایی مواجه می باشد و محصولات خود را بر این اساس طراحی و تولید می کند. شرکت بلبرینگ سازی داس لاجر طیف متنوعی از بلبرینگ های اتوماتیک، سیلندری و کروی شکل به بازار جهانی ارائه داده است.